Gratis-Ting

Søg

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   Spil/film favoritterSpil/film favoritter   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
ProfilProfil  Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder  BlacklistBlacklist  VennerVenner  Log indLog ind
BlogsBlogs    Min BlogWeblogs nyheder
Søger deltager fra Esbjerg eller omegn til undersøgelse

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    Gratis-Ting.dk Forum Indeks -> Alt det andet
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Meddelelse
anarchoi

Turist

Indmeldt: 05. Sep 2012

IndlægSkrevet: Ons Sep 05, 2012 10:00    Emne: Søger deltager fra Esbjerg eller omegn til undersøgelse Besvar, med citat

Hej

Jeg har et lille job ved siden af studierne hvor jeg finder deltagere til en Post Danmark undersøgelse.
Jeg mangler at finde en deltager i Esbjerg eller omegn der har lyst til at medvirke i en temmelig omfattende undersøgelse omkring pakkepost.
Som tak for hjælpen vil man modtage et gavekort hver måned på 75,- til www.gavekortet.dk.
Undersøgelsen løber fra starten af oktober og i 5-6 måneder frem.

Opgaven er som følgende:
Man modtager hver måned ca. 4 pakker til sin adresse (kan både være en firma-adresse og en privat-adresse).
Pakken indeholder en "elektronisk dims" som skal tages ud og sendes retur i nogle færdigfrankerede svarkuverter som man vil modtage fra os.
Derudover skal der tages billeder af pakkerne som så skal uploades til vores hjemmeside.

Det er med andre ord en temmelig omfattende opgave, som man kun skal sige ja til hvis man har tid og lyst.

Pakkerne skal sendes til en adresse i et af følgende postnumre:
6690, 6700, 6705, 6710, 6715, 6720, 6731, 6740, 6760, 6771, 6818.

Jeg håber at I måske kender nogen som kunne have lyst til at deltage - i så fald må I meget gerne skrive til mig hurtigst muligt. Det er en hastesag.

Vh
David
Tilbage til toppen
anarchoi is offline  Vis brugerens profil Send privat besked
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    Gratis-Ting.dk Forum Indeks -> Alt det andet Alle tidspunkter er GMT + 2 timer
Side 1 af 1

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum

© Copyright 2009 - HiT Media ApS » Besøg også Billige-Ting.dk og Gratis.se
Danmark
Sverige